Monday 13 February 2012

Papageno Duet for Kids on 2 RTM2 (22/Feb/2012)

22 Feb nie for the first time aku perform classical tok tv show, apela rupenye kan??? kali nie pasangan duet aku ialah Farhana Abu Bakar, die nie senior aku kat UiTM...sbelom nie aku perform lagu nie mase showcase diploma 2011 n Konsert Fakulti Muzik 2011. The problem is..sampai skunk xde accompanist, camne nak perform???xpe ade mase lagi nak crik..ade lagi sminggu...heheh. Okeh..lagu nie sbenanye lagu Jerman hasil karya W.A Mozart, diambil dari Opera Magic Flute..n watak aku adalah papageno (Burung) watak burung la knonnye..yang tengga crik bini die nie si papagena yang slame nie terkurung kat istana setan. Lagu nie best..die ceria and groovy..hahaha. So nnt tgokla hasilnye camne...si Farhana nie sedap sorenye...cam cekgu die jugak iaitu Cik Khairunnisa Diyana (Miss Nana).


papageno_papagena_poster-r5aafc9075d77442b963c64ec033c2b57_7lx2_400.jpg


nie la gambaran watak papagena n papgeno nie, but aku xkan perform pakai camni laa...kalo perform kt IB ke mungkin laa...hahahah, dorg nie sooo shhweetttt!!!!

No comments:

Post a Comment