Tuesday 14 February 2012

Pelbagai Masalah

Aku sbenanye bawu recover dari ditinggalkan, but itu xpelaa...lupekan je, umpama mimpi yang datang..kdg2 indah kdg2 scarry, aku dh mulekan buku bawu dah...and now aku ade jumpe dgn seseorg..which is berjaya buat aku happy but masalahnye die hak org, xkan la aku nak amek hak org n share..no wayy, but aku hargai die, aku anggap sbagai kawan n teman yg agak special...xpe, kite tggu je kesudahan kesah ktorg nie...

Hidup nie mmg la umpama roda kalo kite xpusingkan roda tu mende still kt situ gak, n aku percaya pada qadak n qadar bukan karma ye, so far aku handle evrything sendri n bantuan kawan2 skeliling aku, dari segi keje, plajaran and duit. aku xnak la org ckp aku hidup sebab bergantung dengan org, but aku akan cube balas ape yg termampu...Alhamdulillah, so far kawan2 aku banyak tlg aku...aku bersyukur n beterima kasih.....

Harap maklum, pic nie sewaktu kuwus sket..hahaha, xpela insyallah ujong taun nie dah bole jdi cover maskulin..hihih



No comments:

Post a Comment