Tuesday 20 March 2012

Ollaaa

dah lame xupdate ape2, bulan 4 ini bakal menyaksikan jadual aku penuh dgn konsert n masterclass, first is voice recital by students under Syafinaz Selamat featuring Fazlina, nadiyah, Auni, Dayang, Amirah...so concert kali nie, ktorg akan perform arias from beberapa opera yg wujud di dunia nie, slain pada tu lagu2 italian art song, german n french..xlupe pada indonesian seriosa juga broadway. Tujuan recital nie menggalakkan budak2 vokal nie tok perform la kan, disamping memartabatkan music classical yang org tatau nie, actly bukan senang nak sampai ke tahap yg sepatutnya, cam aku nie...pop singing aku hauk so dgn classical la aku crik makan. Second one is masterclass conducted by Mr. Ross James Carey (Lecturer uitm) die nie Australian, so die bawak sorg soprano dari sane untuk share ilmu tentang skills dalam nyanyian classical la. Yang aku pelik before this xde pon sgt, lepas je aku anounce satu recital...amekkaw bederet konsert, termasokllah konsert jazztified di bawah pimpinan En.Rizal (lecturer) yang bakal menyajikan music2 jazz, best2....sbb konsert camnila kire medium tok student n lecturer perform skali....sgt best

No comments:

Post a Comment