Wednesday 16 May 2012

DILUPAKAN

once ditolak, once berdalih, once xmenjawab segala pertanyaan..maknanya anda telah dibuang dari kehidupannya, agak mudah bagi die, but susah bagi kita...peluang pon xde lepas nie, skadar celup kaki dalam air je, how nice...mmg best ade perasaan nie, kalo inilah yg die buat..kalolah ini yang kita terima..xpelah, lagipun kite ditinggalkan pon sebab salah kite sendri..walaupon kite dah explain kt die, kite xnak sakiti sape2 termasoklah diri sendri...at last saket jugak...dah naseb xpelah, nak or xnak..kite dah dibuang ke tong sampah, die terbang dengan kepak yg asal...habis manis sepah dibuang, inilah naseb aku, pusing2 mende same jugak...next sape pulak nak hancurkan aku? this time mmg nak buat aku bunuh diri....agaknya aku mati pon xamek kesah agaknya...Aku sabar, aku terima dah pon..inilah yg aku lalui...senang bagi die tok anggap aku sebagai kawan, but susah bagi aku...napelah aku xhappy cam die, have that option and lupekan org camtu je...

No comments:

Post a Comment