Tuesday 15 May 2012

Goodbye 15 May 2012

24 jam, aku tggu mende yang boleh buat aku senyum...but nothing, aku rasa kosong. Insyallah aku harap bedday aku next year akan jadi bedday yg paling happy tok aku..aku kene work more dalam hidup, mmgla hidup nie xkan buat kite tersenyum 24 jam, but for me still mencari mane happiness yang aku impikan, mana hak aku tok dapat happiness yang aku idam2kan tu, maybe belom masanya lagi..aku akan tggu..aku tggu sampai bila2...andailah aku ditakdirkan mati sehari dua nie, aku nak rasa happiness tu..aku bukan macam org laen yg kuat, dapat apa yg dorg inginkan, aku bukan camtu..aku lemah lua dan dalam...aku xdaya nak hadapi nie sume, but as human aku kene jugak harungi segala derita nie..dah mmg tertulis, ianya sangat2 mencabar..Daniel Syazwan Junaidi kau kuat! jangan lemah! hilang kan kembali! percayalah!

No comments:

Post a Comment