Thursday 3 May 2012

I Know

lepas sume mende berlaku, segala pahit yang aku rasa..segala tanggisan aku rasa, aku rasa perjuangan aku terhenti, selepas aku tahu how strong cinta die pada org laen, ini sume salah aku..aku stepped in this relationship and aku rasa sangat serba salah pada org tu and pada diri aku sndri, segala kebahagiaan yg aku kecapi sume tu hanya sekelip mata, bukan bermakna aku xnak berjuang...aku boleh, but aku rasa aku xckop strong tok fight cinta dorg, bile dorg bersama...itu adalah happiness, but bukan aku. Die hanya mimpi bagi aku tok beberapa malam, bukan kekal menghiasi mimpi aku...aku pernah jadi bintang tok malamnya, tapi skarang aku xmampu ok berikan die cahaya..apa yg die mau adalah bintang yg die penah lukakan dulu.

Aku selalu anggap die akan bagi aku ruang tok isi kekosongan die, berikan die harapan and boleh buat die senyum, but aku xboleh, aku xboleh buat die berpaling ke arah aku, setelah die dihantui sesalan and khilaf yg die buat sendiri and itu yg menguatkan lagi perasaan cinta dan sayang die pada org tu. Aku sekadar boleh mmberi die sokongan dan kekuatan tok die kembali pada org yg die lukai tu, dalam masa yg same..aku biarkan luka aku terus berdarah, aku tahan dengan mata terpejam n senyuman yg ikhlas...even now, die sayang but bukan cinta, bukan macam yg die janjikan dulu, tok jage aku...tok kongsi segalanya. bukan itu lagi...aku decide tok tggu die, but if xde harapan aku ikhlas dgn sume yg terjadi...perasaan sayang aku terhadap die, xboleh aku nak ungkap dgn kata2..segala keikhlasan yg die berikan pada aku dulu yg membuatkan aku terbuai dan membukak hati aku tok die, malangnya kecundang di tenggah jalan, tanggisan bermula disaat aku rasa bahagia...


To you, awk adalah cinta saye...but malangnya awk bukan milik saye, sye minx maaf ngan awk sbb slame nie sye marah n hina awk, sesungguhnya org yg macam sye nie mmg xlayak tok awk, cinta awk tok die sgt2 strong, sye xlarat tok fight, sye xckop kuat tok lawan relationship awk almost a year, luka saye nie...bia saye ubat sndri, kecewa saye nie...bia saye bawak sndri, hati saye yg berkecai nie bia saye sndri yg cantumkan. Awk ngan saye nie hanya beberapa bulan...mustahil saye nak fight, n awk mungkin xpandang saye skrang mcm awk pandang saye dulu...maafkan saye, sye tak larat nak fight if awk xlepaskan padangan awk pada die...since awk halang saye tok communicate dgn die, saye harap awk tlg sampaikan maaf saye dekat die...saye sgt2 serba salah, n saye rasa saye jahat sangat2..

kegagalan lalu tu bia saye bawak n teruskan perjalanan saye, saye doakan supaya die terima awk n saye xsanggop tgok awk derita cmni, saye usaha walau tak banyak tok buat awk happy, tok pay attention kt awk...but saye xberjaya, selepas saye tgok vid awk Talking to the moon tu, saye dah tau...saye mmg xde peluang lagi, cinta awak hanya tok die...dalam kisah nie, saye kalah n saye kecundang...saye tersungkur n xde sape yg boleh tlg saye...

No comments:

Post a Comment