Friday 11 May 2012

Rehat

Lepas mende2 yang jadi kat aku, aku dah ilang focus, hidup aku tunggang langgang, study aku pon tah kemana, cam nak stop menyanyi, nak pegi ke tmpt baru...aku decide tok extend study aku tok seketika, aku just nak rest nak lupekan sume maslah, nak get up balik, nak kecup balik sume mende...aku rasa agak bodoh tindakan aku nie, but aku dah discuss dengan mama tok extend lepas aku cite sume masalah aku kt die, alhamdulillah die paham keadaan aku, I love u MOM!!!! xde ape yg aku ade kat dunia nie...selain mama, adek n kawan2...yg banyak bagi sokongan n nasehat kat aku, aku akan work more  after this, sbb aku looking foward life aku after degree, nak kejar cite2 aku.

Aku xkan biakan masalah yg aku hadapi nie sume jadi bebanan bagi aku dan akhirnya masa depan aku rosak disebabkan kerosakkan ati dan perasaan nie, aku akan work tok crik xtra money tok tampung kehidupan aku n family, crik kehidupan baru...insyallah nawaitu aku tok kurus akan tercapai jugak tahun nie, aku xkan biakan diri terus camni...

No comments:

Post a Comment