Thursday 12 July 2012

Making my music

Alhamdulillah, semenjak aku join promusica nie rezeki aku konsisten sket, nak buat nama sket2 and smoga impian aku tercapai, now aku ade kt penang tok perform solo concert aku bertemakan Schubertiade bersama soprano dri Birmingham Conservertoire Miss. Chaing and senior aku miss dayang. Walau macam2 perkara berlaku, masalah itu masalah ini, aku dapat sokongan dari mama... anyway Saturday nie pkol 8 malam concert diadakan di Auditorium KOMTAR penang. Since aku usaha nie, aku dapat sokongan dari Malaysian British Society, few big people in Penang as well Datuk Lim Chong Ket yg banyak tlg n menjadi tulang blakang tok aku perform kat sane sini. Aku dah ade profile pic, CV tok diedarkan ke sana sini, Tq to Miss Syafinaz sbb banyak tlg n bagi nasehat, Mdm Loh Siew Tuan from Belgium Opera Studio yg juga membantu tok aku membetulkan apa saja yg xbetul..and segala yg aku lakukan nie sume tok mama and adek, aku xde sape lagi selain dorg kat dunia nie, impian aku tok jadi opera singer insyallah akan tercapai but bergantung pada usaha aku....



nielah profile pic tuh...hahaah..sorrylah, feeling sket..ala2 Erwin Schrott, kene kurus lagi....so far workout and diet memberangsangkan...



Gamba nie masa aku buat staging kt penang 21 julai, dgn soprano from Singapore Miss Marriane....


This one mase aku solo pada 21 julai kt penang nyanyi lagu La Chanson du Pecheur by Faure....



This lady mmg awesome, experience die bayak gile..suara sangat sedap, Lady Eri Okuzawa from Japan...walaupon die dasyat die humble sangat2...



This one encore, bersama great singers from mexico, belgium, thailand and Scotland, best gile dapat berlakon nyanyi and share pentas ngan dorg...insyallah one day nak jadi bagus cam dorg..Next aku akan terbang ke UK tok peform kt sane, kali nie bawak music traditional Makyong and Asli, nnt akan perform di Cambridge, London, Malaysian Hall...tmpt xbrape nak sure sangat...huhuuhh

No comments:

Post a Comment