Wednesday 13 June 2012

Promusica and London

Even though hidup aku agak tunggang langgang, study tah kemana, kesihatan tah kemana..akhirnya aku bakal capai impian aku tok pegi Masterclass anjuran Flanders German school and joe sidek production tok Opera acting and berpeluang tok blakon dgn pelakon2 opera bertaraf antarabangsa...aku aku betolak ke penang ahad nie pada 17 jun dan akan stay disana sampailah 27 jun di Bellevue Hotel bukit bendera, agak stress sbb skrips and lagu2 belom cover lagi...xpe pengalaman ini akan aku amati sebaek2nye...nnt balik je dari penang aku akan tros buat preparation tok fly ke UK iaitu ke london and Cambridge University, aku xsangka aku terpilih untuk mewakili Malaysia and UiTM tok anjuran pertama dorg nie, kt sane nnt aku akan duduk di London dri 29 Oct sampai 4 Nov, kat sane nnt ade Symposium yg dianjurkan dr. Nicholas Cook iaitu Musicologist no.1 dunia...yg bestnye die yg offer diri tok berjumpa dengan ktorg 15 orang yg terpilih nie....bile tau result nie aku rasa nak pengsan ade, menjerit pon ade...xsabar nak crik jacket and boot...haha...harap2 bile aku pegi mende2 nie at least boleh buat aku terus tersenyum lepas sume mende buruk yg jadi nie...


Thx to all lecturers and kawan2 yg banyak sgt2 tolong and contribute dalam idop aku yg xseberapa nie...semoga Allah dapat membalas budi kalian semua... Ikhlas dari saya :) 

No comments:

Post a Comment